שיחת משתמש:ברוקולי

שני גמרים במרקנה?[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב ברוקולי,
בערך מונדיאל 2014#המדינה המארחת נכתב "אצטדיון המרקנה בריו דה ז'ניירו היה האצטדיון השני אחרי אצטדיון האצטקה במקסיקו סיטי שאירח שני משחקי גמר בטורניר". אני מניח שמתכוונים למרקנאסו אבל הוא לא היה משחק גמר, על אף שהיה המשחק המכריע בבית הגמר. אני צודק? ‏ישרוןשיחה 21:15, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה

אתה אכן צודק. מונדיאל 1950 הוא היחיד בהיסטוריה שלא היה בו משחק גמר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:31, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה
שלום, נא לציין סיבה למחיקות לא ברורות של עריכות כדי שיהיה אפשר לדון בהן באופן מלא אדם מה - שיחה 22:15, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה
שלום, נא לקרוא את הערכים לפני שמבצעים עריכות שגויות. מעבר לכך, הסיבה "לא נכון" היא סיבה ברורה ונהירה לכל. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:18, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה
אתה מתכוון הסיבה "לא-כי אני החלטתי שזה כך-נכון" ברורה ונהירה לכל, אבל שיהיה אדם מה - שיחה 22:38, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה
אני לא החלטתי שום דבר. זאת המציאות כבר 64 שנים. בפעם הבאה תשקיע מאמץ מינימלי ותקרא את הערכים לפני שאתה מכניס שטויות ועוד מתווכח על זה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:53, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה
אני לא הכנסתי שום דבר, רק החזרתי את המשפט הזה שהופיע בערך במשך 6 שנים (מתוך ה-64).אדם מה - שיחה 22:56, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה
עצם ההחזרה כמוה כהכנסה. מוטב שתודה בטעותך ולא תמשיך להתנצח בנושא. זה שהשגיאה הזאת שרדה 6 שנים לא מוסיף כבוד לוויקיפדיה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:59, 26 ביולי 2014 (IDT)תגובה

אני בטוח שיש לך[עריכת קוד מקור]

הסבר מלומד שלא חשבתי עליו. אשמח לשמוע אותו. Botend - שיחה 19:59, 29 ביולי 2014 (IDT)תגובה

ידידי היקר, כבר מזמן כתבתי בדף השיחה של הערך. לא הייתי חושב לרגע לשחזר אותך בלי הסבר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:26, 29 ביולי 2014 (IDT)תגובה

הידעת[עריכת קוד מקור]

שלום ברוקולי. לידיעתך, קטע הידעת? "בולים" שהצעת, הועבר לדיונים. כמובן, שאני מתכוון לכל הקטעים תחת הכותרת הנ"ל. חמויישֶה - שיחה 13:14, 7 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

התקבל שלום ברוקולי. לידיעתך, קטע הידעת? "שלח את עמי" שהצעת, התקבל ויוצג בעמוד הראשי בתאריך 1 בספטמבר 2014. חמויישֶה - שיחה 14:55, 20 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

הפרמטר חתימה[עריכת קוד מקור]

היי. הדיון שהיה ב{{מנהיג}} חל על כל התבניות, נכון? ראה למשל את {{מוזיקאי}} ואני מאמין שיש עוד. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 21:20, 11 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

תראה, פורמלית ההצבעה הייתה רק על {{מנהיג}}. אני חושב שהצעד ההגון והראוי הוא להסיר את הפרמטר הזה מכל התבניות. הרי הנימוקים הם אותו דבר בדיוק לגבי כל סוג של תבנית. אני גם מאמין שאם איזה רודף מדון (חס וחסה לא אתה. אתה סבבה לגמרי) ינסה להתחכם בקטע הזה, הקהילה לא תגלה סובלנות לזה ותהיה הצבעה מיותרת בעליל שתוצאותיה ידועות מראש. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:33, 11 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני התנגדתי להסרת הפרמטר, אבל הקהילה החליטה אחרת.. אפתח דיון באולם הדיונים, כדי שלא יראה כמחטף. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 21:54, 11 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
בסיידר. אלך להמשיך לנבור בערימות הבולים שלי שמחכות למיון... תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:56, 11 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום ברוקולי,
צר לי שנאלצתי להגיע לפעולה כזו, אך בעקבות דבריך אלו ולאחר אזהרתו של מפעיל אחר, נחסמת ליום. כידוע לך, גם כאשר ויכוח מתלהט, אין לתקוף ויקיפד על פי דעותיו הפוליטיות, ודבריך מפרים בפירוש את הכלל הזה. אני מקווה שבעתיד תימנע מתקיפות אישיות מסוג זה, ותגיב בטענות ענייניות בלבד. יום טוב, ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 10:17, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

אתה מבייש את מוסד המפעילות בחסימה הפוליטית וסותמת הפיות הזאת. במקום לחסום את זה שמעז לסנגר את החמאס (וממשיך במעשיו המבישים) אתה חוסם אותי שמוחה נגדו. בושה וחרפה, אבל למדנו שפה יש רדיפה פוליטית בלתי נסבלת. זה המקום, וזה המוניטין המחריד שיצא לו. עוד יום עצוב בתולדות ויקיפדיה העברית. גם אתה אינך רצוי כאן יותר. סותמי פיות אינם נסבלים בדף השיחה הזה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:52, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
זה שאתה לא מבין למה להביע דעה בדף שיחה (קיצונית ככל שתהיה) מותר, אבל להגיד משפט כמו "קשה לצפות להבנה בתחום הזה ממי שמנסה לסנגר על החמאס ולגמד את פשעיו נגד האנושות" (בדיון שבכלל לא קשור) לא, זו בעיה. ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 11:07, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אכן, הבעיה היא שאינך מבין את תפקידך כמפעיל שעליו מוטל לסלק מכאן מטים פוליטיים שיטתיים כמו Gabi S. זו אכן בעיה קשה ביותר. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:11, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
ובניגוד להשמצה שהשמעת עכשיו, הדיון הרלוונטי היה קשור בהחלט לנושא הנדון. לפחות תשקיע שנייה וחצי בקריאת העובדות. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:20, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

ורק למען הקוראים התמימים שיחשבו שבאמת היה כאן משהו: בא המשתמש Gabi S, שלו יש עבר עשיר ביותר בהטיות פוליטיות חריפות, ומסנגר על החמאס ומנסה לגמד את פשעיו נגד האנושות באמצעות שימוש במגנים אנושיים במהלך המלחמה בעזה. אני אמרתי את הדברים ברורות, והם נרמזו גם על ידי משתמש אחר בדף השיחה הרלוונטי. מובן שאני זה שמצאתי את עצמי חסום ולא המטה הפוליטי הסדרתי.

ורק להבהיר: אינני מתרגש מפעולות פוליטיות כגון אלה שמופנות נגדי. הן לא מעידות עלי בכלל אלא אך ורק על מי שמבצע אותן. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:02, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

ביטול החסימה[עריכת קוד מקור]

לא מבין על מה הרעש?
האם מישהו מוכן להצביע על הביטוי החמור, שאמר ברוקולי? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:25, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

לטעון שמישהו מסנגר על החמאס רק בגלל שהוא מעיז להביע התנגדות עניינית בדף שיחה לנושא של מגן אנושי. זכותו המלאה להביע התנגדות עניינית בנושא הזה ושלא יאשימו אותו בתמיכה בחמאס ועוד ידחפו את זה בדיון אחר. פעולתו של אופק היא נכונה ביותר ואני תומך בה. הביורוקרטים לדעתי צריכים להאריך את החסימה, במיוחד לאור העובדה שלגבי משתמש זה נפתחו שוב ושוב דיוני בירורים וכנראה אף אחד מהם לא עוזר. אליסף · שיחה 11:28, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: כתבתי לעיל: "קשה לצפות להבנה בתחום הזה ממי שמנסה לסנגר על החמאס ולגמד את פשעיו נגד האנושות". ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 11:30, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אליסף, אם הוא מסנגר על החמאס, אז זאת לא פגיעה, ואם הוא לא מסנגר, אז כנראה שברוקולי טועה, מה הבעיה כאן?
אופק האם הבעיה היא ב"קשה לצפות להבנה"? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:35, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אריאל, אני די בטוח שגבי לא מנסה לסנגר על החמאס, וזכותו לפתוח דיון ענייני בנושא שקשור למלחמה בעזה ושכמובן יהפוך לפוליטי, ושלא יאשימו אותו בתמיכה בחמאס. לצערי דיונים פוליטיים נוטים מהר מאד להפוך לקרבות מדממים, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לתת לזה לקרות, ועלינו לעשות הכל כדי למנוע זאת. זאת במיוחד לאור מה שקורה במדינה שלנו בתקופה הזו בנוגע לחופש הביטוי, אם כי זה מובן ביותר במהלך מלחמה. אבל לא צריך לתת לזה לחדור גם לוויקיפדיה. אליסף · שיחה 11:41, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
גם כאן אתה מדרדר את הדיון אליסף. מי שמסנגר על החמאס (ביודעין או לא ביודעין) אין זה אומר שהוא תומך בחמאס. אני לא רואה את חריפותה של התבטאותו של ברוקולי, על פני הערות אחרות שנאמרות בשעת דיונים. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:44, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ברוקולי התייחס לדיון בשיחה:מבצע צוק איתן#דיווחים הסותרים את השימוש במגן אנושי, שם רצה גבי להוסיף קישור לכתבה שאומרת שאין עדויות לכך שנעשה שם שימוש במגן אנושי.
הבעיה היא שגבי כתב בדף הבקשות ממפעילים שהוא לא מבין איך הוויקיפדים החליטו ש-79 הוא קול ציון וכו', וציין שהוא לא רואה זהות בין התנהגות המשתמשים הללו לבין התנהגותו של 79. המשפט שברוקולי כתב לו בעקבות זאת נוגד את כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה, ולא רק בגלל "קשה לצפות להבנה" אלא בגלל התקיפה של גבי בשל דעותיו הפוליטיות (קשה לצפות להבנה ממי שמנסה לסנגר על החמאס...). ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 11:45, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
ציטוט מהמזנון: "חוסר ההבנה של משתמש:Tshuva ניכר בשאלתו: "לאור זאת האם אנו יכולים להסיק ש...".
אשמח אם מישהו יבהיר לי איפה עובר הגבול הדק, בו אמירה נאמרת ולא משמיעה שום הד. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:48, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אם לא אשוכנע שתומכי החסימה, עושים זאת בגלל הוויכוח הפוליטי, ולא בגלל האמירה עצמה, אאלץ לבטל את החסימה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:51, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
קודם כל אני רוצה להבהיר שלא קראתי את הדיון שממנו ציטטת (עד עכשיו) ולא החלטתי להתעלם מהאמירה הזו. לעצם העניין, אני לא מבין איך אפשר להשוות את האמירה של ברוקולי לאמירה של קיפודנחש שם. שם הסביר קיפודנחש בפירוט רב איפה נמצא הכשל בדבריו של תשובה. הוא לא אמר משהו כמו "ברור למה תשובה לא מבין למה טענתו שגויה, שהרי איך אפשר להבין דבר כזה, כש..." תוך צירוף דוגמה למשהו שלא קשור לדיון (איך קשורה היכולת לזהות קשר בין משתמשים לבין הרצון לסנגר על החמאס?).
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אתה מאשים אותי שבחרתי לחסום את ברוקולי בשל ויכוח פוליטי שקיים בינינו? קודם כל, תן לי להרגיע אותך - לא קיים בינינו שום ויכוח פוליטי. חוץ מזה, האמירה הזו מעליבה ולא ציפיתי לשמוע אותה ממך. ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 12:07, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
ראשית אני רגוע, שנית איני מאשים אותך בדבר, אתה בעצמך אומר שיש הבדל בין 2 האמירות בגלל ההקשר הפוליטי. אני רק רוצה להיות בטוח שלא נעשה כאן עוול, ולצערי לא שכנעת אותי. יש להתייחס לאמירה כאמירה ללא שום הקשר. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 13:05, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
לא נראה לי שקראת את מה שכתבתי, אחרת אני לא יודע איך הבנת מזה שההבדל הוא ההקשר הפוליטי. ההבדל הוא שזהו הסבר הכשל הלוגי בטיעון וזוהי תקיפה מנותקת בשל דעה פוליטית של המשתמש. ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 13:10, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
לא נראה לי שקראת את מה שכתבתי, התקפה היא התקפה, ולא משנה אם ההקשר הוא כשל לוגי, או ויכוח פוליטי. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 13:13, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
להגיד למשתמש "הטעות שלך (חוסר ההבנה שלך) נובעת מזה ש-X" זה ממש לא התקפה. ואולי אני טועה, אשמח אם תסביר לי איפה ההתקפה כאן. ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 13:16, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אתה טועה ובגדול, "חוסר ההבנה של משתמש:Tshuva ניכר בשאלתו: " אין זה אמירה תמימה למשתמש:תשובה. זוהי הצהרה פוגענית המיועדת לכלל המשתתפים בדיון, דעו לכם, חוסר ההבנה של תשובה...
אבל אנחנו מכירים את סגנונו של הקיפוד, ולא רצנו לחסום אותו. מה שאין כן במקרה של ברוקולי. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 13:23, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
נראה לי שמיצינו את ההשוואה לקיפודנחש. בוא נשפוט את המקרה לגופו. אם אתה סבור שאין כאן הפרה של כללי ההתנהגות - בטל את החסימה. אם אתה סבור שגם כאן וגם במקרה של קיפודנחש יש הפרה של כללי ההתנהגות - כאן זה לא המקום לדון בזה. ‏אופקאלףשיחה‏ • ט"ז באב ה'תשע"ד • 14:54, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

האשמתו של אליסף כאילו קישרתי בין גבי לבין אקט של בגידה היא הפרה בוטה של כללי ההתנהגות ולשון הרע במלוא מובן המילה. אם לא יתנצל על דבריו אדרוש את חסימתו ואת הסרת הרשאותיו מיד כשחסימתי הפוליטית תסתיים. אריאל - לטיפולך כבירוקרט. כאן מייחסים לי דברים שמעולם לא אמרתי. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:53, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

אלו הדברים כפי שאני מבין אותם. אבהיר שאני לא מאשים אותך בכך אלא רק מפרש זאת כך. איך אחרת אני אמור לפרש "לסנגר על החמאס"? אליסף · שיחה 11:55, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
האם נחסום משתמשים, על פי פרשנותם של אחרים? ואם אינך מאשים אותו, אז הוא אינו אשם. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 12:00, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: בכל מקרה, במחשבה נוספת, אני מבין שהדברים הללו אולי מוגזמים, ואינני רוצה להטות את הדיון מנושאו המרכזי. הסרתי אותם. אליסף · שיחה 12:03, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני מסכים לחלוטין עם אליסף, ההערה לא הייתה קשורה בשום דרך לדיון ומטרתה היחידה הייתה פגיעה אישית במשתמש (גבי במקרה זה). לא הייתי כאן מאז אתמול אך עניתי במייל שלו הייתי מחובר הייתי חוסם בעצמי, ומוכן לקחת את האחריות על החסימה אלי במידה ותרצו להסיר אותה, בברכה, Nurick - שיחה 21:39, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
הבהרה שלא ממש שייכת לדיון הנוכחי
כיוון שדבר מה שאמרתי בדיון אחר צץ בדיון הזה, אנסה להבהיר את כוונתי בדיון ההוא, וכן את ההבדל בין המקרים:

בדיון אחר כתבתי "אי ההבנה של המשתמש". הכוונה (שהייתה די ברורה, וכמדומני שהיה משתתף נוסף באותו דיון שאמר את אותו הדבר) הייתה שדברי המשתמש באותו דיון הראו על אי הבנת תפקידה של ויקיפדיה (האמירה שהראתה על אי הבנה הייתה "האם אנו יכולים להסיק ש", וטענתי לאי הבנה נובעת מההשקפה שאין זה מתפקידה של ויקיפדיה להסיק מסקנות).

לעומת זאת, בדיון הנוכחי, עד כמה שהצלחתי להבין, מדובר על ויקיפד אחד שלמעשה אומר שניתן להתעלם מטענותיו של ויקיפד אחר, מהסיבה שהוויקיפד השני "מסנגר על החמאס". ההבדל אולי נראה דק במבט ראשון, אבל בעצם הוא משמעותי מאד: לו הייתי אומר ש"אי אפשר לצפות להבנה ממי ש(אוכל דגים מלוחים/נוסע בשבת/מגרד במבושיו/אוהד בית"ר נתניה/השלם את החסר)" אז בהחלט היה בדברי עבירה על כללי ההתנהגות. לעומת זאת, אמירה שטענה ספציפית, מסוימת, מוגדרת היטב, שנטענה באותו דיון מראה על חוסר הבנה, אינה עבירה על שום כלל: דברי לא נאמרו לגוף הדובר אלא לגופם של דברים, וההבדל הזה הוא עצם העניין.

קיפודנחש 21:21, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

למען ייעשה הצדק, ולא רק ייראה[עריכת קוד מקור]

אני מסיר את חסימתו של ברוקולי בשלב זה.
הזמנתי לדיון כמה חברים, במידה וישכנעו, תוחזר החסימה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 12:00, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
בהזדמנות זאת אשמח אם החברים יתייחסו לשאלה הבאה: האם אמירה כגון "פלוני הוא קשה הבנה" מותרת בתנאים מסויימים, אסורה לחלוטין, או מותרת ואין בה כל פגם?ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 13:34, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

להלן הקטע שקראתי הבוקר : יש קישורים מסודרים לדברים שכתב ברוקולי. ניתן לקרוא אותם ולשפוט האם הטון סביר או עבר את הגבול (הלא דק) לטעמי. --Yoavd - שיחה 14:18, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

לאור התקפה אישית ופוליטית זו שהפנה כלפי Gabi S. (שיחה | תרומות | מונה) בדיון המתקיים בדף זה למטה, ללא כך התגרות או הצדקה. סתם התקפה אישית חריפה שהביא מוויכוח אחר, כנראה. כשהתבקש בנועם לחזור בו, הוסיף לקנטר את גבי. אחרי מספר שעות התרה בו מפעיל מערכת כי יסיר את דבריו הפוגעניים ולא יחסם, אולם ברוקולי ענה מפורשות שאין בכוונתו לעשות כן

ומה עם דבריו של קיפוד נחש שהובאו לעיל? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 14:22, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
הוא אמר ברוח טובה ובתום לב: "הטעות שלך (חוסר ההבנה שלך) נובעת מזה ש..." בניגוד מוחלט למה שברוקולי כתב. -- ‏גבי‏ • שיח 15:04, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

ולנקודה נוספת - אני תומך גדול במדינת ישראל, ושרתתי 10 שנים בצה"ל, ועוד 29 שנים במילואים. למרות זאת אני לא סבור שמי שמביע דעתו, גם אם היא נוגדת את דעתי, הוא בוגד. אינני חושב שאחד הויקיפדים סייע לאויב, שזו למיטב ידיעתי הגדרתה של בגידה, בוודאי בשעת מלחמה. --Yoavd - שיחה 14:23, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

אתה זה שמכניס כאן את המילה בגידה ונגזרותיה, למרות שברוקולי טען למעלה, שלא אמר זאת. אולי בכל זאת אתה חושב שבלי בגידה זה לא היה כ"כ חמור ומצדיק חסימה? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 14:25, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
חסימה אנחנו מבצעים בגין התנהגות, ולא בגין פרשנות. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 14:27, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
להלן דבריו של הצד הנפגע. ברוקולי לא רק טען שאני קשה הבנה, שזה בבירור כינוי גנאי, אלא גם שאני מנסה לסנגר על החמאס ולגמד את פשעיו נגד האנושות. אלה שתי השמצות במשפט אחד. ביקשתי ממנו להתנצל, והעניין היה יכול להיגמר בזה, אבל הוא לא התנצל אלא הגיב בקנטרנות. וכשמפעיל מערכת ביקש ממנו לחזור בו, הוא איבד כל רסן והחל להשמיץ את המפעיל. למותר לציין שעד עכשיו הוא לא התנצל בפניי או בפני המפעיל. לדעתי אלה דוגמאות מצטברות של התנהגות לא ראויה, ולא מובנת לי הסלחנות שלך כלפי התנהגות זו. -- ‏גבי‏ • שיח 14:51, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
היי גבי, אני קורא את מה שאתה כותב, ואני מבין את כאבך. אני איני סלחני כלל, רק שאני מעוניין למגר מדיניות של איפה ואיפה. בניגוד למה שאמרת קיפוד נחש לא פנה למשתמש:תשובה, אלא פנה לקהילה. אתה מפרש את דבריו בסלחנות.
אשאלך, למען סיים פרשה זאת, אם אבקש את ברוקולי לכתוב את התנצלותו, האם נוכל לראות את הפרשה כסגורה? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 15:25, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
בוודאי. אני מצפה שברוקולי ילמד את הלקח, אחרי 10 חסימות בשנתיים האחרונות. -- ‏גבי‏ • שיח 16:11, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
האם לדעתך עליי לבקש גם מקיפודנחש לעדן את התבטאותו? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 16:12, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני לא מכיר את המקרה, פרט לציטוט למעלה. תן לי בבקשה קישור ואוכל לראות את ההקשר ואת האינטונציה. -- ‏גבי‏ • שיח 16:48, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
על פי תגובתך לעיל, הייתי משוכנע שאתה שולט בפרטים.
קישור. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:02, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
תודה על הקישור. אני קורא את דף המזנון רק מדי פעם... הדיון שם ענייני, דבריו של קיפודנחש נאמרו בנחת ומלווים בהסבר שמגיע מיד אחריהם. אין בהתבטאותו של קיפודנחש טינה כלשהי כלפי המשתמש Tshuva, והביטוי "חוסר ההבנה ניכר בשאלתו" שונה לגמרי מכינוי הגנאי "טוב, באמת קשה לצפות להבנה בתחום הזה וגו'". דבריו של ברוקולי כלפיי נאמרו בטון שלילי ולעגני והוא לא סיפק הסבר כלשהו למה שביקשתי (ביקשתי לדעת על סמך מה הוא הסיק שמשתמש 79 הוא בובת קש של משתמש ישן כלשהו - עד כה לא קיבלתי תשובה.) -- ‏גבי‏ • שיח 17:31, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
"הדיון שם ענייני", "דבריו נאמרו בנחת", קיפודנחש לא יכל לבחור לעצמו התנסחות טובה יותר. היה עליו לדבר בגוף שלישי: "ללא קשר לשאלה מה הגיונו של מר תשובה מורה לו להסיק". או להוסיף תוארי כבוד: "לכמה שאלות אחרות שמר תשובה העלה במזנון".
תודה גבי, מש"ל. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:23, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
הדיון שם לא קשור לדיון כאן, ולא ברור לי מה רצית להגיד. שים לב שגם אני השתמשתי כמה פעמים בביטוי "מר 79" בדף הבקשות מהמפעילים, וזו לא פחיתות כבוד אלא מילת תןאר נוחה לשימוש. גם מר תשובה בעצמו לא ראה את עצמו נפגע מדבריו של מר קיפודנחש, אף על פי שתשובתו לא מקובלת עליו. אני לא חושב שאפשר בכלל לקשר בין שני הדיונים האלה ובטח שלא לגזור "איפה ואיפה" על סמך ההבדלים ביניהם. -- ‏גבי‏ • שיח 19:54, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני יכול לקשר בין הבנתך את העוול שנגרם לך, לבין יכולתך להרגיש את כאבם של אחרים. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 20:33, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
שלום גבי, האמת שחשבתי שטענה כי אתה מסנגר על החמאס תחמיא לך. אני שמח שזה לא כך, ועל שהעליתי זאת על דעתי. אני מתנצל גם על כל דבר אחר שאמרתי ושפגע בך. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:25, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אריאל, אני לא מבין את ההשוואה או את הקשר. משתמש חוסמים על סמך התבאויותיו וההקשר. במקרה זה ההתבטאות חמורה כמו גם ההקשר (אין שום קשר לנושא) - והחסימה מוצדקת, ובמקרה של קיפודנחש הוא צדק לחלוטין והגיב ישירות לטיעונים קלוקלים שנשמעו יחדיו מספר פעמים באותו יום בניסוחים שונים במזנון ולא ראיתי אף בקשה לחסימה או למחיקת הדברים, בברכה, Nurick - שיחה 21:45, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אם אומר לך חמוֹר, זה יהיה חמוּר, ולא משנה מה ההקשר. במקרה של קיפודנחש הוא השתמש בביטויים מיותרים, למרות שהוא צדק. מכל מקום להמשיך לדון בנושא לאחר שברוקולי התנצל. זה באמת לא במקום. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:04, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
התנצל?! ברוקולי התנצל? באמת? אתה קראת את ה"התנצלות" שלו? "האמת שחשבתי שטענה כי אתה מסנגר על החמאס תחמיא לך". זו התנצלות?! זה אחד הדברים הדוחים ביותר שראיתי שמישהו כותב בוויקיפדיה, שמצדיק חסימה לזמן ארוך ביותר. 79 נקודה משהו - שיחה 00:58, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
באמת מגוחך לקרוא לזה התנצלות. זו אמירה עוד יותר משמיצה מהאמירה הראשונית. Ben tetuan - שיחה 01:02, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
מי שמחפש המשך מריבות, ימצא אותם, ולא יעזור כלום, גם אם יצטרך לצטט חצי משפט, ולהוציא דבר מהקשרו. הנושא סגור. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:01, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
שלום אריאל, ההתנצלות של ברוקולי סוגרת גם מבחינתי את הנושא, אף על פי שגם אני מסתייג ממנה. לצערי נשאר עוד נושא אחר פתוח. האמירה שלך, לפיה אני מרגיש נפגע כשמשמיצים אותי אבל לא מסוגל כביכול להרגיש את כאבם של אחרים, גם היא סוג של השמצה. אנא חזור בך. -- ‏גבי‏ • שיח 09:28, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני חוזר בי. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 09:33, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

אהלן[עריכת קוד מקור]

אמרתי את האמת, גם אם היא לא מוצאת חן בעיניך. לא מקובל עלי שחבורת מטים פוליטיים סדרתיים יטרידו משתמשים אחרים. זה שאתה משתף אתם פעולה חמור מאוד ומטיל צל כבד על האובייקטיביות שלך כמפעיל. גם האיום הבלתי נסבל בחסימה על אמירת האמת חמור ביותר. האמירה לא תימחק, ואתה לא תסתום לי את הפה. נגמרו הימים שבהם סתמו את הפה באיומי חסימה. עד כאן. במקום להזהיר את גבי מהמשך הטיית האנציקלופדיה באים בתלונות לאחרים. איזה בושה. אבל ממך למדתי לא לצפות לדבר.

ברוקולי, דף בקשות ממפעילים

כי יש דברים שיש לארכב גם כשהם נאמרים במקום שלא מאורכב. ויותר ברצינות, מה גם שזו הסיבה שאני כותב כאן, תסביר את עצמך;

  1. איך זה ש"אמרת את האמת" על אף שזוהי האשמה פרועה של משתמש אחר עם דעה פוליטית שונה משלך? ולמה לחסום על הסטת דיון במקום בו לא אמורים להיות דיונים (כפי שקרה) זה לא ראוי לדעתך
  2. איך אני "משתף איתם פעולה" ומתי בדיוק ראית שאני לא אובייקטיבי כמפעיל?
  3. מה הקשר לגבי באמצע הדיון על נרו יאיר ו79? ולמה שאזהיר אותו ממשהו שלא הסבתי אליו את תשומת ליבי מעולם?
  4. ולמען השם, מתי, אבל באמת מתי, למדת לא לצפות ממני לדבר - כי זה כבר באמת מעליב, שלא נאמר חורג מכללי הקהילה (להשמיץ מפעיל כלא אובייקטיבי ושלא ניתן לסמוך עליו)

בברכה, Nurick - שיחה 22:07, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

היי נוריק, דבריו של ברוקולי כלפיך, נאמרו בעידנא דריתחא, אני מאמין שהוא ימצא את הדרך לרצות אותך. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:20, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
הדברים נאמרו בעידנא דריתחא. מבחינתי אפשר למחוק כל מה שתרצה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:43, 12 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני לא צריך התנצלויות, אני פשוט מצפה מאדם בוגר לא לכתוב דברים כאלה אף פעם ובטח לא כלפי אדם שבא לנסות לעזור לפתור מחלוקת. בכל אופן אני מציע שיקבל את עצתו של אדג למטה ויתנצל בפני גבי, בברכה, Nurick - שיחה 01:57, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
Nurick, מבלי להצדיק חלילה, את ההתפרצות כלפיך, אני סבור שמי שבא לנסות לפתור מחלוקת, לא צריך לאיים בחסימה. זה עלול לגרום לליבוי המחלוקת, ולא לפתרונה, כפי שאכן קרה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:09, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
אני ממש לא בא לפתור את המחלוקת בינו לבין גבי אלא בין נרו לבין 79. זהו, זה ההסבר, הדיון המשני הזה לא היה במקומו ולכן התגובה החריפה מה גם שבעיני הוא היה חריף מדי, בברכה, Nurick - שיחה 02:16, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

ניסיון להרגעת הרוחות[עריכת קוד מקור]

אני לרוב צופה מן הצד בדיונים כאלה. תפיסתי את ויקיפדיה היא כנראה מעט שונה מחברים רבים המשתתפים בדיון, אבל לא על כך באתי בדברים. אני מעריך את עריכותיך הרבות, מקצועיותך ותרומתך לקהילה. מצער לראות אותך נחסם, אפילו אם רק ליום. האם אפשר שתעשה לפנים משורת הדין ותתנצל לפני מי שנפגע ממך? אתה יכול לצרף להתנצלות נוסח שיבהיר שאין בכך שום הסכמה לדעותיו של האיש, עריכותיו הפסולות (בעינייך, וכנראה גם בעיניי - ממש אין לי חשק לברר את הנושא) או דעותיו המשובשות. אני מקווה שהדבר יניח את דעת הקהילה ויאפשר לכולנו לשוב ולתרום בנחת. מה דעתך?--אדג - שיחה 01:34, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

אי אפשר לנתק את החלק הראשון של דבריו של ברוקולי מהחלק השני. הוא התנצל התנצלות ברורה, ודי בכך. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:10, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

שלחת? סקרלט - שיחה 15:58, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

עם בול של דאר עברי. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:59, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
שלחתי את הקבצים. אם יש לך שאלה תתקשר. סקרלט - שיחה 16:04, 13 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

מחיקת הערה בדף שיחה:מוחמד דף[עריכת קוד מקור]

אין לי שום כוונה לפתוח כאן דיון מקביל אז פשוט אל (מי שלא תהיו). מחקתי את הבקשה מהבקשות ממפעילים כי היא מופיע בניסוחים דומים מאוד גם בדף הבירורים וגם כי דף השיחה לא מוגן עוד. כעת אנסה לסיים את הסאגה המשמימה הזו (ואני אומר את זה בתור אחד מהאנשים שמנסים לכתוב פה אינציקלופדיה, כן?); דבריך לא מופיעים עוד בדף השיחה, והוא אינו מוגן, משמע אתה יכול להוסיפם חזרה אם נפשך תחפוץ בכך אך אבקש זאת בנימוס בשם כל מי שלא ממש מבין על מה כל המהומה - אנא ממך אל תוסיף את ההערה הזו - כנראה שאם היא גרמה לויכוח כה גדול אין מקומה בדף שיחה, ראיתי גם שהיא מופיע בדף המשתמש שלך, זו זכותך המלאה. אודה גם אם תסגור את הדיון בבירורים (במצבו, ללא נקיטת צעדים אופרטיביים - קולך נשמע), עם זאת, אם תבחר להמשיך עמו אני מוכן לשמש כבורר (מחר בלילה), קראתי את כל מה שנכתב, בברכת יום טוב, Nurick - שיחה 04:09, 27 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

למה אי אפשר לשלוח אליך מייל? מה רצה ההוא שהציק לי בדף שיחה? גש לדף שיחתי ושלח לי מייל, בברכה --יעלי 1 - שיחה 22:11, 28 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

הטרדות מצד כל מיני מטורפים עם הפרעות נפשיות קשות. זה די משעמם ליצור מסנני ספאם כל היום. יש לי דברים יותר טובים לעשות.
לגופה של שאלתך - זה היה מגה-טרול הידוע בכינוי האנציקלופדיסט. אין צורך להתייחס להזיות ולשטויות שהוא משפריץ כאן מדי פעם. לתת לזה לעבור לך מעל הראש בלי להתייחס בכלל. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:13, 28 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה
ענית, אך לא שלחת, שלח בבקשה.--יעלי 1 - שיחה 22:19, 28 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

יותר משנה בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לפני יותר משנה שמת {{בעבודה}} על הערך הלגונה הדרומית באיי רוק. אני חושב שהוא נשכח מליבך. נא סיים את העבודה עליו במהרה. תודה מראש, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:08, 31 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

דף השיחה של Botend[עריכת קוד מקור]

שלום ברוקולי,
ראית את הדברים בדף השיחה של Botend? לא נראה לי שאבי גינזבורג קורא את דף השיחה שם ואם רוצים ליצור איתו קשר יש להתקשר למספר שהוא נתן. עבורי הדברים שהוא מתאר נשמעים מעניינים ויוכלו לשמש אותי. מה אתך? ‏ישרוןשיחה 21:17, 3 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

אין לי כרגע זמן להתעמק בזה, אבל זה באמת נשמע מעניין. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:54, 3 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

היסטוריה של מכבי חיפה[עריכת קוד מקור]

בערך מכבי חיפה (כדורגל) הפרק מכבי חיפה (כדורגל)#השנים האחרונות ארוך באופן לא פרופורציונלי ביחס לשאר הפרקים על ההיסטוריה (למשל הפרק על שש השנים מ-2001 ועד 2006). תוכל לטפל בזה, לקצץ פרטים טפלים (כגון התוצאות של חיפה במשחקי המוקדמות לליגת האלופות) ולקצר אותו קצת? תודה. ‏ MathKnight (שיחה) 23:12, 3 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

אני יכול, אבל הבעיה היא שהוא יזובל מדי. בינתיים אני מחכה לראות אם יוחלט תומאס מולר או מילר. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:54, 3 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
אני מבין שאתה לא תוכל לטפל בזה, אבל עד כמה שאפשר ומי שכן יכול, אולי MathKnight, שיעקוב אחרי השינויים בפסקת סגל וישחזר עדכונים נמהרים על סמך הודעות בתקשורת שלא הגיעו לידי חתימה. ‏ישרוןשיחה 01:26, 4 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

הבהרה[עריכת קוד מקור]

היי ברוקולי, חשוב לי שתבין שהדברים שלי לא היו נגד פטריוטיות אלא נגד השימוש הציני בה לצורך אינטרסים אישיים. יואב נכטיילרשיחה 21:57, 8 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

לא חשבתי כך לרגע. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:58, 8 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

אומנם לא אני הוספתי[עריכת קוד מקור]

אבל כן כתבתי. למה לא טוב ששני קליין שכתבתי אתמול נמצאת בערך 21 באוקטובר. היא נולדה בתאריך. תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:16, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

כי בערכים האלה מופיעים רק אישים בולטים ולא כל מי שנולד בהם. עם כל הכבוד, זה ערך כללי ולא ממוקד בישראל (או בכל מדינה אחרת לצורך העניין). יכול להיות שיש מקום להוסיף אותה בערך על השנה הרלוונטית בישראלית אם היא תזכה בפרס אופיר. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:28, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
אוקיי אז אם היא תזכה אז יהיה נכון להוסיף אותה לערך של שנת 1984 ולא ל21 באוקטובר. אוקיי הבנתי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:30, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
1984 בישראל, ולא 1984 הכללי. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:37, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
אוקיי.תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:38, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
אתה המצאת את החוק על זה שרק אנשים חשובים זכאים להופיע בערכים האלה. אין שום מדיניות שאומרת את זה. זה ערכי רשימה, אין שום מניעה שכל אדם שעומד בקריטריונים של ערך בויקיפדיה לא יעמוד בקריטריונים של להופיע בערך הזה. חוץ מזה, מי אתה שתקבע מי הוא אישיות בולטת ומי לא? למה שני קליין לא וריקי רוביו כן? Ubub92 - שיחה
הוא לא המציא. זו מדיניות מקובלת מקדם דנן. אי-אפשר להציף את ערכי הימים או השנים בכל מי שנולד באותה שנה. המטרה היא לרכז רק את האנשים החשובים באמת. עבור מקרי הקצה קל לקבוע, עבור המקרים שבתחום האפור - בשביל זה יש דף שיחה ושיקול דעת. ‏ MathKnight (שיחה) 23:08, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
MathKnight אני כילד, לפני שהתחלתי לערוך ערכים, נכנסתי לדפי התאריכים כדי לראות מי נולד או נפטר בתאריך שלי או בתאריך אחר. בנינו, אין לערך זה שימוש אחר מלבד לרכז רשימה של אנשים שנולדו בתאריך הזה. אם שני קליין מספיק חשובה כדי שיהיה לה ערך בויקיפדיה, או כל אחד אחר שעומד בקריטריונים לערך, זה מגוחך שהיא לא תיכלל ברשימה כזו. יש סיבה למה הקריטריונים האלה נקבעו, ומי שעובר את הסינון שלהם, זכאי להופיע בערכים שהוא רלוונטי אליהם. כמו תאריך לידה. לא קונה את המדיניות המקובלת. בויקיפדיה יש חוקים ומדיניות ברורים שצריכים להיות מקובלים על הכל ונגישים לכל, לא רק לותיקי השבט שזוכרים. תביא לי דף מדיניות לגבי זה. אחרת - אין לך זכות לקבוע יותר ממני אם היא זכאית להופיע או לא. החזרתי אותה לרשימה. Ubub92 - שיחה
חבל לי אם תריבו על שטות כזו. זה לא כזה עקרוני. אשמח אם מושא הערך שכתבתי לא יהיה נושא למריבה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:46, 20 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
הסרתי שוב. בפעם הבאה אבקש את חסימתך. שמור את החוצפה שלך לאנשים אחרים. לא כאן. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:17, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
משתמש:Ubub92, בבאמת חבל יהיה לי לראות אתכם רבים על כך. אני באמת אודה לך אם תוותר על העניין כרגע. אם היא תזכהתבנית:הלוואי אז נשים את זה ב1984 בישראל וזהו. באמת יהיה חבל אם הנושא יגיע לחסימות וכו. זה לא משרת אף אחד וסתם גורם למתחים מיותרים. תודה. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:24, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
אני בויקיפדיה לא יום ולא יומיים, לא איזה משתמש שאתמול התחיל לערוך. יש הרבה עקרונות וחוקים שאני לא מסכים עליהם, אבל הם נקבעו, נרשמו, נעשתה עליהם הצבעה, ולכן צריך לעבוד על פיהם. לא נתקלתי מעודי בהחלטה ש"רק אנשים בולטים" יופיעו בערכי תאריכים. אין מדיניות כזאת. זה שאתם חושבים ככה לא הופך את זה למדיניות. אני לא מבין מה החוצפה שלי פה... אתם מתנהגים בבריונות. יש סיבה למה יש מדיניות בויקיפדיה לגבי שלל דברים, וזה בשביל ליישב חילוקי דעות. אין מדיניות, אז לא משנה כמה תאיים בחסימה, הדעה שלך לא יותר נכונה משלי. בשניה שתראה לי דף מדיניות, או שיחה רצינית שהתנהלה לגבי זה, מבטיח לך שאקשיב לה, גם אם היא מנוגדת לדעתי. אבל בינתיים לא ראיתי כזאת, ואתה מתנהג באופן בריוני בכך שאתם מאיים בחסימה כי אני חושב אחרת ממך. Ubub92 - שיחה
ראה ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים (תאריכים)#לידות. Botend - שיחה 09:56, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
אוקי, זה מה שרציתי לראות. היה אפשר להימנע מכל מיני איומים בחסימות ופשוט להביא את זה, לא? Ubub92 - שיחה
אתה בויקיפדיה לא יום ולא יומיים, לא איזה משתמש שאתמול התחיל לערוך, ולכן אתה גם יודע שכשמתנגדים לעריכה שלך אתה לא אמור להיכנס למלחמת עריכה. Botend - שיחה 11:59, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה
ואפשר גם להניח שאם משתמש ותיק אומר לך, גם מבלי לצטט במדויק איזה דף מדיניות, אז הוא יודע על מה הוא מדבר ולא סתם מנסה לסדר ולרמות אותך. זה לא מזיק לפעול תחת ההנחה הזאת. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:32, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

הבקשה[עריכת קוד מקור]

ראית את הבקשה ששלחתי לך במייל? --בן נחום - שיחה 10:36, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

רשאי אש. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:34, 21 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

אלוף משנה תנחום כהן-מינץ[עריכת קוד מקור]

היי, זה נכון שתנחום כהן-מינץ היה אלוף-משנה בחיל החימוש והיה חלק מפרויקט המרכבה? אם כן, זה חומר מצוין ל"הידעת?". נראה לי שהוא הספורטאי המקצועי בעל הדרגה הגבוהה ביותר בישראל. ‏ MathKnight (שיחה) 23:41, 11 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

לפי כתבה מהיום במוזסתון הוא עמד בראש צוות הפיתוח של מרכבה סימן 2 (אבל ראיתי אותה ברפרוף). תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:07, 12 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

התמונה בראשי שלך.[עריכת קוד מקור]

על הלווית הנערים. ה' כבר השיב נקם ושילם למרצחים. לא "ישיב" --גיא - שיחה. 11:17, 12 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

אכן. ידע כל טרוריסט נתעב כי בן מוות הוא, וידה הארוכה של ישראל השג תשיג אותו. ונקם ישיב לצריו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:07, 12 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
ידה הארוכה של ישראל כללה במקרה זה את לוחמי הימ"מ המצוינים וזרוע ארוכה של מחפר ממוגן של חיל ההנדסה הקרבית. כל הכבוד לכוחות הביטחון שסגרו את החשבון עם המרצחים ולא רק שעשו צדק אלא גם מנעו מהם לרצוח בשנית. ‏ MathKnight (שיחה) 12:39, 12 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

קטלוג כפול בערכי כדורגלנים[עריכת קוד מקור]

שלום לך האם באמת נהוג לקטלג כדורגלנים בקטלוג כפול, למשל גם חלוצים ישראלים וגם כדורגלנים ישראלים? (ראה בבקשה כאן) • איקס איקס - שיחה 11:42, 13 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

ערב טוב. הוחלט בהצבעה למחוק את הערך. לבקשתך, העברתי אותו לארגז חול שלך. כמובן שאם בעתיד יחול שינוי ותרצה להחזיר אותו למרחב הערכים, יש להקדים לכך דיון והסכמה בדף השיחה, או לחילופין הצבעת שחזור. חג שמח, Lostam - שיחה 18:45, 14 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

דאנקה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:34, 14 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
עדכנתי היום את הערך בידיעה העצובה על רצח תינוקת בידי מחבל פלסטיני בפיגוע דריסה נגד הרכבת הקלה בירושלים. עכשיו גם הממשלה והתקשורת מתחילים לתאר את מה שקורה בירושלים כאינתיפאדה ולא כסתם אלימות רגילה ונסבלת. לאור זה, הספק בדבר חשיבות הערך מתפוגג. עם זאת, אינני מעלה עדיין את הערך להצבעת שחזור אלא ממשיך לפתח אותו בארגז החול. אשמח אם תסייע. ‏ MathKnight (שיחה) 20:44, 22 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

היי :)[עריכת קוד מקור]

בעניין תקציר העריכה שלך ;-)
צריך להיות: "היה לא תהיה וגו'" (הביטוי הוא "היה היה", לא "היו היה" :-) )
שבת שלום! אלדדשיחה 14:13, 17 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

צודק. התקלדות הארורות האלה... היה היה היא אחת הסדרות הכי אהובות עלי אי פעם. למדתי ממנה המון כשהייתי ילד קטן. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:44, 17 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
גם עליי :) אלדדשיחה 18:49, 17 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

על תבנית בדף המשתמש[עריכת קוד מקור]

שלום ברוקולי.
הצטערתי לראות בדף המשתמש שלך את תבנית השנאה ("משתמש זה שונא..."). האחרים עוד מצטטים שיר. אצלך זאת תבנית שנאה "טהורה".
...תבניות שנאה הם מדרון חלקלק. היום זה "פולנים" (שאותם "מותר" חברתית לשנוא.)
מחר זו יכולה להיות גם תבנית "אני שונא מתנחלים", "אני שונא דתיים", "אני שונא יהודים". ועוד.
לשנאה, כידוע, אין סוף. (אבל יכולה להיות התחלה. לכאורה, לפי הפשט, זה מה שאתה עושה כרגע. וחבל).
אני תמה איך היית מגיב אם בדפי שיחה אחרים היו כותבים "משתמש זה שונא דתיים שכופים על המדינה את ערכיהם בכפיה". או "משתמש זה שונא מתנחלים גזעניים היושבים באדמות כבושות". (אלה כמובן רק דוגמאות, ששלפתי ללא הקשר). האם גם אז הכל היה בסדר? מתי לדעתך מתחיל הקו שממנו זה פוגעני? נקודה למחשבה. בברכה, דני. Danny-wשיחה 20:44, 18 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

ראשית, לא היה צורך בהסרת הדברים. אין לי שום בעיה עם פניות מנומסות ובלתי תוקפניות בדף השיחה שלי.
וכתשובה לשאלה שלך: אביב גפן הוא לא מהזמרים שאני מאזין לשיריהם. לא באופן קבוע, ולא אחת לתקופה ארוכה. אבל מה שבלתי נסבל עלי הוא המתקפה הבוטה והאלימה על חופש הביטוי בוויקיפדיה. הניסיון להלך אימים על צביה רק בגלל ציטוט משיר הוא בלתי נסבל בעיני. זה חותר תחת אושיות המיזם הזה. תהא התבנית הזאת מחאתי הבלתי-אלימה נגד הנסיון לסתימת פיות וצנזורה. ההתגוללות של גילגמש על צביה היא מעשה שהיה צריך להיענות בתגובה נחרצת של המפעילים. אינני מצפה לדבר, כי אי אפשר להכריח פה מישהו לעשות. התבנית תישאר בדף המשתמש שלי עד שאני ארגיש שאין צורך במחאה. דומני שאתה בין אלה שמבינים את הצורך במחאה על דברים שבדם לבך. חופש הביטוי במערכות כמו ויקיפדיה, בניגוד למערכות היררכיות כמו צה"ל או כל גוף בטחוני אחר, הוא ערך שראוי להגן עליו בכל כלי לגיטימי שניתן להעלות על הדעת.
וחוץ מזה, אינ 75% פולני ו-25% אנגלי. אני מקווה שאף אחד לא חושד בי בשנאה עצמית... תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:32, 18 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
הי ברוקולי, אני חושב שזו פרובוקציה מיותרת. ואם צריך להגדיר מחדש את מרחב המותר בדפי המשתמש, אשמח לקדם זאת דרך המזנון. אנחנו כותבים אנציקלופדיה כאן. המשתמש האקראי שאינו מבחין בין דפי טיוטה לדפים במרחב האישי, יכול בקלות להסיק מתבנית בסגנון זה, שהאתר ויקיפדיה מקדם גזענות כנגד פולנים. לכן דף המשתמש לא אמור להיות בלוג שבו הכל מותר והדף יספוג הכל. יש כללים. פה זה לא וייטנאם. לכן כלל ההתבטאויות הפוגעניות ומייצרות השנאה - לא צריכות להיות כאן. אנחנו לא סובלים אותן בדפי שיחה בין משתמשים, אז איך זה הגיוני שאנחנו סובלים אותן בתבניות או בדפי משתמש? גארפילד - שיחה 15:20, 20 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
גארפילד, דומני שלא הבנת אותי. הצבת התבנית לא הייתה כי יש לי עניין כלשהו ביצירתו של מיסטר גפן. ההיפך הוא הנכון. אבל אם יש דבר שאני לא סובל ומתעב יותר מכל, הרי זו פגיעה בחופש הביטוי בוויקיפדיה. מסע הרדיפה והשיסוי שצביה עוברת בימים האחרונים זה משהו בלתי נסבל. מי כמוני יודע. חגי אדלר על בובותיו המתרבות עשה לי את זה יותר פעמים ממספר הבולים שיש לי באוסף. בכל פעם שאתקל במסע רדיפה כזה אצא חוצץ נגדו. בלי פשרות. בלי חוכמות. יש כאן כמה שלקחו על עצמם להיות אוכפי הכללים מטעם עצמם, ועושים את זה ביקיות פולנית טיפוסית (איך שוב הגענו לפולנים?). ככה אי אפשר. אנחנו לא מערכת היררכית. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:59, 20 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה
מתוך ויקיפדיה:דף משתמש: „אל תציגו תוכן פוגעני, מעליב או תוקפני כלפי מגזרים או פרטים באוכלוסייה”.
תעשה לנו טובה ומחק את זה בעצמך, בבקשה. אם זאת בדיחה, היא לא מצחיקה, וכל רגע שעובר עד שמחקת את זה מעלה את הסיכוי שמישהו יקרא אותה ויבין אותה לא נכון. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 21:16, 26 באוקטובר 2014 (IST)תגובה
מחקתי את זה בעצמי.
אתה אחד העורכים הבולטים פה ורבים רואים את דך המשתמש שלך ולא ראוי שיהיו בו דברים כאלה. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 10:00, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
אינך הצנזור כאן (ואין כאן צנזורים ממילא), ואיש לא מינה אותך לתפקיד כזה. אני, ממילא, איני סר למרותך ולא מוכן לקבל את תכתיביך האלימים (שמור אותה לג'ונגל של ויקיפדיה האנגלית). אמרתי אלף פעם (ואגיד גם מיליון אם צריך) - חופש הביטוי במרחב המשתמש כאן הוא ערך עליון, וברור לגמרי שהדברים חוסים תחתיו (במיוחד כשהובהר היטב למה הכוונה). לא תהיה כאן סתימת פיות, ואני מקווה שזו הפעם האחרונה שבה תשחית את דף המשתמש שלי. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:42, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
פתחתי בירור בעניין בדף ויקיפדיה:בירורים. -אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 17:04, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
כפי שנהוג לכתוב בפייסבוק, ואו, ברוקולי, פשוט ואו. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 17:57, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
אין לי מושג מה קפץ עליך שהחלטת להטריד אותי ולהבעיר מהומה, אבל אני ממליץ לך בחום לרדת מהדיון המגוחך הזה. לא תרוויח ממנו כלום, והמתקפה שלך לא עושה עלי רושם. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:01, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
מה שקפץ עליי זה התבנית הפוגענית שדף המשתמש שלך. צריך להיות גבול.
לתשומת לבך, לא נראה לי קראתי לך בשמות, ואתה קראת לי „משחית”, „יהיר”, ו„שחצן”, אז נראה לי שאתה תוקף אותי הרבה יותר מכמה שאני תוקף אותך. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 18:05, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
לא, לא אתן לך לעשות ספין כזה על חשבוני. אתה זה שהחלטת לתת פרשנות משלך ולהצית מהומה. האשמה כולה שלך, ושלך בלבד. לא אתן לך לדרוך עלי. מי שחושב שהוא יעשה עלי סיבוב טועה טעות מרה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:08, 15 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

קישורים בתבנית[עריכת קוד מקור]

מדינה או אזור אוכלוסייה
הגדה המערבית ורצועת עזה לפחות 4,000,000[1],[2]
ירדן 3,000,000[3]
ישראל 1,600,000[4]
צ'ילה 500,000 (הקהילה הגדולה ביותר החיה מחוץ למזרח התיכון)[5][6][7]
סוריה 434,896[8]
לבנון 405,425[8]
ערב הסעודית 327,000[4]
אמריקה 225,000[9]
מצרים 44,200[9]
כווית 40,000 (הערכה)[4]
מדינות אחרות במפרץ הפרסי 159,000[4]
מדינות ערביות אחרות 153,000[4]
מדינות אחרות 308,000[4]
סה"כ כ-11 מיליון
  1. ^ לאומדנים אחרים ראוPopulation, Housing and Establishment Census-2007, נתונים ראשוניים, באתר הלשכה הפלסטינית המרכזית לסטטיסטיקה
  2. ^ מחקר של מרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים
  3. ^ Cordesman, 2005, p. 54. The figure is based on an estimate for 2005, extrapolating from a population 2.3 million in 2001.
  4. ^ 1 2 3 4 5 6 Drummond, 2004, p. 50.
  5. ^ Chile tiene la comunidad palestina más grande fuera del mundo árabe, unos 500.000 descendientes.
  6. ^ Chile: Palestinian refugees arrive to warm welcome.
  7. ^ 500,000 descendientes de primera y segunda generación de palestinos en Chile
  8. ^ 1 2 [1]
  9. ^ 1 2 Cohen, 1995, p. 415.

היי ברוקולי!
התבנית הזו מופיעה בערך פלסטינים.
כשניסיתי לבדוק את הקישורים, זה לא עבד.
האם זה בעיה אצלי, או בקישורים עצמם?
ומעניין לעניין באותו עניין, האם המקורות הללו אמינים?
בברכת שבוע טוב ופורה --בן נחום - שיחה 22:12, 25 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

האינתיפאדה השקטה - ערך שנמחק[עריכת קוד מקור]

שלום ברוקולי,

פתחתי ערך בשם האינתיפאדה השקטה ( מקביל לזה באנגלית), מבלי לדעת שנערכה הצבעת מחיקה על זה שלך. מחקו לי את זה בטוענה הזו והפנו אותי לדף שיחה על "שיחזור". הבעתי שם תמיכה כמובן בשיחזור הערך. רק רציתי לציין שמתי שישחזרו (אם זה לא יהיה היום - אז זה יהיה בקרוב, הרי מרגע לרגע זה הופך יותר אקטואלי כל הסיפור) אז תציץ בתוכן שכתבתי (לא הספקתי הרבה...). מה דעתך אגב על שם לערך "האינתיפאדה השקטה"? --Midrashah - שיחה 22:57, 30 באוקטובר 2014 (IST)תגובה

היי[עריכת קוד מקור]

השבתי לך בשיחה:עצת נפש. אני מוצא לנכון לכתוב לך כאן ולהגדיל הסיכוי שתבוא תשומת ליבך לנושא בהקדם, כי לדעתי זה עניין חשוב מאד, בברכה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 15:15, 31 באוקטובר 2014 (IST)תגובה

ארכיונים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, אני רואה שבטעות הארכיונים שלך לא נגישים כמקובל מדף השיחה שלך. אודה אם תסדיר את זה. בברכה, חזרתישיחה 19:31, 1 בנובמבר 2014 (IST)תגובה

בקשתך נדחית. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:35, 1 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
האם יש לך סיבה לכך? חזרתישיחה 20:20, 1 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
שלום לך, אנא השב. חזרתישיחה 22:31, 10 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
חוצפן שכמוך, די קנסט רדן מיט דר למפה. לך מפה, ואל תתערב בעניינים שלא נוגעים לך. איש לא הסמיך אותך להיות שוטר המוסר והצדק של ויקיפדיה, ואתה לא תחלק פה פקודות. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:06, 10 בנובמבר 2014 (IST)תגובה

גם כן אתם עם הפרינציפים שלכם... חבורה של תינוקות מגודלים. ‏nevuer‏ • שיחה 19:39, 1 בנובמבר 2014 (IST)תגובה

עוד מטיף לא רצוי מטעם עצמו. די קנסט רדן מיט דר למפה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:41, 1 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
שלום ברוקולי, אני מבקש למתן את התייחסויותיך לחזרתי. (ובקשה זהה אני שולח אליו). אפשר לתת טיעון ענייני לבקשתו, או להגיד לו בנימוס שאין בכוונתך לעשות זאת וסיבותיך עמך. אין סיבה לדרדר את השיחה במהירות הבזק לטונים צורמים. שיהיה המשך יום טוב, גארפילד - שיחה 09:12, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
ידידי היקר, במקרה הסביר בהחלט היית צודק וגם אני ממילא הייתי מגיב בצורה יותר סבירה. אלא שהמקרה כאן הוא של משתמש שמינה את עצמו לאביר הסדר והניקיון, ופשוט מתערב בלי שביקשנו ממנו בעניינים שבכלל לא נוגעים לו. אני לא מתכוון לתת לו לחשוב שמסע הייסורים שהעביר את צביה יעבוד גם אצלי. יש כאן מן תחושה שלכל אחד מותר להתערב לכל נושא, גם אם אף אחד לא ביקש ממנו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:39, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
ברוקו, ברור לי שהיית מתייחס באופן ענייני ונעים יותר, אילולא היה מדובר ספציפית בחזרתי (לאחר המקרה עם צביה). יחד עם זאת, אני שב ומבקש - אנא שמח לבב אנוש, התייחס לחזרתי בלקוניות בלבד. "כן" "לא" ו"שלום".
אתה בהחלט רשאי לכעוס אם אתה מרגיש שחזרתי מנסה לרדוף אחריך אישית, אף אחד לא כתב עדיין חוק שאסור להתרגז מפעילותו של משתמש אחר. אבל ביחס לאמירתך האחרונה, אל תשכח שבעצם כולנו כאן מתערבים לכולם בעניינים של כולם. זה קצת הקטע של ויקיפדיה קריצה גארפילד - שיחה 09:55, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
ברור, ברור. אבל אתה שוכח שאני ירק ולא יין, ואם כבר צריך לזכור שאם יין יישמח לבב אנוש, אז באנגים וטריפים פי שלוש (לא שאני קורא ח"ו לשימוש בסמים קשים). אני לא מכחיש לרגע את יסוד הקהילתיות כאן, אבל יש דברים שהם פשוט בלתי מתקבלים על הדעת לחלוטין. זה מזכיר לי כשמישהו התעקש שעודדי (מגדולי המפעילים שקמו לנו כאן) יסיר את ההגנה מהארכיונים שלו. זו פגיעה בלתי מידתית בעליל באוטונומיה של המשתמשים. וכן, אחרי מה שעולל לצביה בהחלט אין בכוונתי להיענות לבקשתו המשונה וחסרת ההגיון. בוויקיפדיה אין שוטרי סדר וניקיון שמקפידים על יישום דווקני של כל תו ותג במדיניות, וטוב שכך. אנחנו אנציקלופדיה. לא קוריאה הצפונית. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:01, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
ובכל זאת, גם אם איננו ישות גיאוגרפית, טוב נעשה אם נקפיד על קיומה של פעילות בהתאם למדיניות שלנו. ההחלטות שהתקבלו והמדיניות שנכתבה אינם אות מתה ולא אמורים להיות כאלה. Ldorfmanשיחה 14:55, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
אינני יודע מה אתך, אבל אני בעד חירות מקסימלית בכל מה שנוגע לעיצוב הדפים האישיים, וכל עוד זה לא עובר על החוק או גובל בעבירה על החוק. פה זה ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית, ולא רס"רפדיה, הרס"ריה החופשית. הכל היה בסדר גמור במשך לפחות שנה וחצי בלי הקישור המשונה הזה, וככה זה גם יישאר בע"ה. ומי שלא מוצא חן בעיניו - זבש"ו. אנשים פה צריכים ללמוד לא להתערב בדברים שלא נוגעים להם ולא קשורים אליהם בשום מצב. שימצאו לעצמם משהו מועיל. לכתוב ערכים למשל. זה רעיון משונה ותמוה, אבל כנראה שזו המטרה של האתר הזה, ולא סידור אובססיבי וטרחני של דפי שיחה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:20, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
ושוב חזרתי מחזר אחר צרות... חשבתי שהוא כבר מצא לעצמו חיים. • צִבְיָהשיחה • י"ט בחשוון ה'תשע"ה 15:06, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
הוא כנראה חושב שאני אהיה אסקופה נדרסת כמוך. הוא טועה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:20, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
להגיע עד לפה כדי להיקרא אסקופה נדרסת... תמשיך לעשות חיל איש יקר. • צִבְיָהשיחה • י"ט בחשוון ה'תשע"ה 17:30, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה
חס ושלום לא התכוונתי להעליב. ככה הוא התייחס אליך (או לפחות, ככה זה נראה למתבונן מהצד). אני מבין שהתנהלותו פגעה בך, אבל כנראה שזה חלק מהפעילות באתר. אני רק מקווה שבפעם הבאה אשים לב יותר מהר למתקפה כזאת עליך כדי שאוכל להתערב ולעזור לך. צריך לשים סוף לדפוס התנהגות קלוקל שכזה. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:32, 12 בנובמבר 2014 (IST)תגובה

ידידי,[עריכת קוד מקור]

יש דברים, שברורים לכולם ובכול זאת, לכולם נעים יותר, להעמיד פנים, כאילו שהם לא ידועים. הנח לעניין ההוא. המשך להעמיד פנים, כמו כולם, שגם אתה לא שם לב. ככה זה. לא כל הבעיות הן פתירות. הסידור הנוכחי הוא הרע במיעוטו. י.ל. ברקן (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

גיל סיגל[עריכת קוד מקור]

היי נרו, תוכל לעזור לי?
כתבתי במרחב שלי את הערך גיל סיגל.
לקראת העלאות למרחב הראשי, אודה לך אם תוכל להציץ בו ולהעיר לי מה כדאי לשפר (וכמובן שאתה גם מוזמן לשפר בעצמך, כהבנתך).
חנוכה שמח בן נחום - שיחה 11:54, 22 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

אחי, תסביר לי בבקשה למה חתימה רשמית מפריעה לך?[עריכת קוד מקור]

יש בזה משהו שמשחית את הערכים? אפילו באנגלי זה קיים!

הנושא נדון והוכרע זה מכבר. אני לא רואה צורך לדון בו בשנית סתם ככה, וממילא לא זה המקום לדון בו. אולי בדף השיחה של ההצבעה. אולי של התבנית. דף השיחה שלי פשוט לא קשור לנושא. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:51, 3 בפברואר 2015 (IST)תגובה
חתימה רשמית של מנהיג זה מיותר. ‏ MathKnight (שיחה) 20:54, 3 בפברואר 2015 (IST)תגובה

נאום ראש ממשלת ישראל בקונגרס (2015)[עריכת קוד מקור]

היי בורה,
אשמח לשמוע את עצתך, האם להעביר את נאום ראש ממשלת ישראל בקונגרס (2015) מהמרחב שלי למרחב הראשי, או שמא לחכות יותר קרוב לתאריך הנאום?
כמובן שאשמח על כל עריכה ושיפור שתבצע כבר כעת בערך. --בן נחום - שיחה 15:39, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה

נאום ראש ממשלת ישראל בקונגרס (2015)[עריכת קוד מקור]

היי ברוקולי,
אשמח לשמוע את עצתך, האם להעביר את נאום ראש ממשלת ישראל בקונגרס (2015) מהמרחב שלי למרחב הראשי, או שמא לחכות יותר קרוב לתאריך הנאום?
כמובן שאשמח על כל עריכה ושיפור שתבצע כבר כעת בערך. --בן נחום - שיחה 15:39, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה

אני הייתי מחכה שבוע-שבועיים אחרי הנאום כדי לראות עד כמה הוא תפס כותרות. יכול להיות שזה יתברר בסוף כעורבא פרח, ויכול להיות שזה יהיה שוס רציני. למעשה, אני חושב שעדיף לחכות גם עד אחרי הבחירות. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:11, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
תודה --בן נחום - שיחה 21:47, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה

דבריך בהצבעת המחיקה[עריכת קוד מקור]

זה שאתה מאשים את הסבורים אחרת ממך בהצבעה או רדיפה פוליטית, שגוי וחבל, אבל מילא. לעומת זאת דברים שעוברים על כללי התנהגות בקהילה (גם אם הם רק סעיף קטן ג' של תת סעיף 8372/5) לא מקובלים. אבקשך להסיר את הכינוי הפוגעני בו השתמשת כדי לתאר את אלו שחושבים אחרת ממך. בריאן - שיחה 22:06, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה

כשייפסק גלגול העיניים הבלתי נסבל הזה אסיר את דברי. אמשיך להציב את המראה בכל פעם שאראה לנכון. מי שחושב שהדברים מכוונים אליו צודק לגמרי. מי שלא חושב ככה גם צודק. וזה לא אני אמרתי. ההטיה השמאלנית-קיצונית פה עברה את הגבול. מזלנו שיש כאן כמה משתמשים הגונים. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:27, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
ובניסוח אחר: לא. האיומים האלה לא עובדים עלי. לא אתנצל לעולם על דעותי. הצנזורה הזאת זלגה מדפי שיחה למרחב הערכים ממש. החרפה קשה מנשוא. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:30, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
קרא שוב את דברי, לא איימתי בשום מקום, ביקשתי יפה. אני באמת מצטער על כך שהדברים הגיעו לידי כך. בריאן - שיחה 22:44, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
הבהרתי כבר מזמן שנסיונות ההשתקה האלה לא עובדים עלי. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:46, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
ברוקולי, חשוב לי שתדע שויקיפדיה הייתה מקום הרבה יותר משעמם בלעדיך. יורי - שיחה ⊙ פעם חסום - תמיד חסום ⊙ 23:48, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
תודה. בינתיים לך תראה גמר גביע אפריקה לאומות. יש פנדלים ואחד משלנו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:52, 8 בפברואר 2015 (IST)תגובה
ברוקולי, אני מתקשה לחייך מהדברים שלך, במיוחד כאשר הם מופנים כלפי משתמש מסור ולא מתוייג כמו בריאן, ואני חושב שמופגנת אוזלת יד של המערכת נגד ההשתוללות שלך שנמשכת בעצימות משתנה כבר זמן מה. לעניות דעתי, אתה זקוק למעט חופש יזום. בכל מקרה, בייחוד בגלל יחסי הידידות שלנו, אני חוסם אותך ל-24 שעות. קח את הזמן ותירגע קצת. • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT05:53, 9 בפברואר 2015 (IST)תגובה
ההשתוללות היא כולה של אותו מפעיל סורר שחושב שמותר לו להתנהג בכזה זלזול כלפי חללי צה"ל הקדושים. אבל שיהיה. זה לא ממש מטריד אותי החסימה הזאת. כולנו יודעים מי ימשיכו לנבוח. השיירה תמשיך לעבור. לעבור אמרתי? לדהור! השקרן החצוף הזה יועמד במקומו. וכן, שקרן. מי שכותב שקרים ומסרב לחזור בו הרי הוא שקרן. לא אתנצל על זה שהטחתי את האמת בפרצופו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 06:16, 9 בפברואר 2015 (IST)תגובה
והנה אביר הדמוקרטיה וחופש הביטוי יואב ר., שתומך במשתמשים חסומים, דורש לסתום לי את הפה גם כאן. לכתוב שקרים זה בסדר. אמת היא שקר. שקר הוא אמת. אורוול היה מתמוגג. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 06:24, 9 בפברואר 2015 (IST)תגובה
אחי תרגע. גש שתה משהו ועזוב את ויקיפדיה ל-24 שעות. יום נעים, • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ •